
Aprovació del Pla ImpulsDipta
La Diputació de Tarragona ha donat llum verda a l’augment de 15 milions d’euros per al Pla ImpulsDipta, que busca reforçar la col·laboració amb els ajuntaments i les entitats municipals descentralitzades. Aquesta decisió, adoptada per unanimitat en la sessió plenària del mes de juny, té com a objectiu principal pal·liar els efectes econòmics derivats de l’increment de preus causat per la guerra al Pròxim Orient.
Condicions de la sessió
El ple ha començat amb un emotiu minut de silenci en memòria de tres joves que van perdre la vida a la platja de l’Arrabassada de Tarragona i per les víctimes del terratrèmol de Veneçuela. Aquesta sessió també ha contemplat la lectura d’un manifest relacionat amb el Dia Internacional per l’Alliberament LGBTI+, així com una declaració institucional de suport al projecte ‘L’Acròpolis de Tarragona i les arrels d’Europa’.
Projecte de millora viària
A més de l’augment pressupostari, el ple ha aprovat el condicionament de la TV-3233 des de l’N-420 fins a la Torre de Fontaubella, que inclou una variant destinada a millorar la seguretat viària i reduir les interferències amb la mobilitat local. Aquesta altra iniciativa representa una inversió de més de 3 milions d’euros, que es destinaran a desviacions de trànsit i a la millora de les infraestructures viàries de la zona.
Conclusió
Amb aquesta decisió, la Diputació de Tarragona reafirma el seu compromís amb el suport a les necessitats dels municipis i el desenvolupament sostenible de la seva infraestructura.
- Et Recomanem -
